Boring Stuff
Thursday, November 29, 2007 // 0 replies
6:09 PM
Zhen De by Zhang Shao Han

我努力的仰着脸孔
试着眼泪不往下流
别往下流
不安的感觉到什么
在我生活中不再相同
很不相同
想要说
却还沉默
伸出手
无法触碰
天空突然一片辽阔
原来你是真的已经离开我
在我不熟悉的世界过新的生活
闭上眼让泪水滑落
此刻你已真的永远离开我
在另外一个没有我的世界
自由的走

Ai Qing Lu Cheng by Zhang Shao Han

你给的体温
幸福的气氛
他在你身边
睡得好安稳
是你太残忍
还是我太笨
这样的容忍
有点太牺牲
不习惯你的眼神
在风中不安的变冷
离开的时候是过程
我为爱狂奔
每次当爱从心痛启
我明白等待背后是伤痕
为了一个人
每夜不熄灯
爱一个人爱得透彻
忘不了爱走过的旅程
我依然相信幸福的可能
只有一个人
我愿意去等
在离开了以后
还会心疼
她给的拥抱
幸福的气氛
你在他身边
笑得好天真
是我爱太深
还是太单纯
这样的转身
有点太牺牲

-------------------------------------------

The DS project is doing well, I must say. I found some flier lobang at Pasir Ris, so the money might just as well be in my pocket already. I've got my roms ready for the CycloDS/R4(haven't decided which to buy, but have read reviews saying that the CycloDS is better), so once the DS is purchased it's rumbling time.

Nintendo DS - $180 at Sim Lim Square
CycloDS - $75 at Qisahn
R4 - $60 at Qisahn
Crystal Case - $10 at Qisahn
DS Lite skin - $9.90 at Qisahn

Money is the root of all evil.. well money is the root of all DS too.

Labels:


thisblog ;

open since some obscure date
currently addicted to ecchi

theauthor ;

Yui
16
4th May
Music, manga and backdooring are life's essentials.

tagboard ;




J-pop reviews ;

Beyond the Sea
links ;

baochuan| chinyee| eugene| felicia| leongying| songleng| terie| wanzhen| yanchin| yeni| yingzhi| yuncheng|
media ;



credits ;

layout: ikki|paradise
images: flickr|last.fm
codes&help: w3 |blogskins